Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
GS1 България публикува ръководството с препоръки за оптимизиране на начините на продажба в най-голямата маркетплейс платформа в света Amazon.
През последното десетилетие потребителите промениха начина си на пазаруване, а за търговците да присъстват онлайн е необходимост. Според данни на европейската асоциация Ecommerce Europe и организацията EuroCommerce, през 2018 г. 31% от българите са реализирали покупки онлайн, а в страни като Великобритания, Дания, Швейцария, Германия и Швеция показателите са над 80 %.
Нарастващата стойност на дяла на продажбите онлайн на стария континент може да се изведе и от високата прогнозна стойност от 621 милиарда евро за 2019 г., като за сравнение стойността на онлайн търговията в Европа през 2016 г. е била с 530 милиарда евро.
Маркетплейсът на Amazon е особено предпочитан на стария континент и се явява един от най-достъпните начин за излизане на български фирми директно на пазарите в големи западноевропейски страни като Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания и Холандия.
Взимайки предвид, че Amazon е най-голямата по оборот компания в света, която продава стоки и услуги чрез интернет, в стремежа си да предложат най-добрите услуги, цена, доставка и клиентско преживяване, поставят високи изисквания и стандарти за продаващите в платформата. GS1 България публикува препоръки за фирмите, които искат да листват продуктите си, с акцент как това да става максимално ефективно и да доведе до реална продажба.