Назад

Уебинар „Предизвикателствата пред онлайн магазините“ Ви предлагат EEN към БТПП и Европейски потребителски център





Уебинар на тема:

„ПРАВИЛА ЗА ОНЛАЙН ТЪРГОВЦИТЕ И РАЗРЕШАВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИ СПОРОВЕ“
Организиран от Enterprise Europe Network kъм БТПП и Европейски потребителски център към КЗП

Ако планирате да отворите онлайн магазин или вече продавате в интернет?

Искате да знаете кой трябва да плати транспортните разходи, когато потребителят върне купената стока или когато сте изпратили грешните маратонки на Вашия клиент? Каква е задължителната информация, която трябва да имате описана в Общите условия на сайта?

Еnterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата и Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите организират традиционния си семинар на тема „Предизвикателствата пред онлайн магазините“.

Обучението  се проведе онлайн на 29 юни 2021 г. от 10 ч до 12 ч.
Събитието е безплатно, но е необходима предварителна регистрация в срок до 28 юни.
Основните теми, които ще бъдат дискутирани по време на семинара, са:

  •  Срок за връщане на продукта и право на отказ от договора от страна на потребителя. Транспортни разходи.
  • – Поръчка на стоки по интернет и изисквания за предоставяне на преддоговорна информация. Процес при поръчка онлайн.
  • – Задължителна информация, която трябва да присъства на сайта.
  • – Платформa за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия 
  • – Алтернативно решаване на спорове от помирителните комисии
  •  

За допълнителна информация можете да проследите случилото се ТУК


23.07.2021 г.

Още новини:

Видео:

Назад